2. plads: Holbergskolen, Københavns Kommune

2. plads: Holbergskolen, Københavns Kommune

Holbergskolen vinder 2. pladsen for deres 3-dimensinelle inklusionsarbejde i projektet KÆMP og datterprojekterne ThumbsUp og Sprograketten.

De tre dimensioner er barnet, familien og medarbejderteamet, og Holbergskolen gør sig især bemærket ved at insistere på og opnå gode resultater ved at inddrage og arbejde med barnets familie. I det første, store projekt, KÆMP, er der hjemmebesøg med vejledende samtaler og løbende støtte i dagligdagen. I ThumbsUp og Sprograketten er der kursusaftentener til forældrene. Men først og sidst gør Holbergskolen sig umage, baserer sig på viden og holder fast i barnets ret til en trivselsfyldt hverdag ikke bare i klassen og i frikvarteret, men også i hjemmet.

Læs mere om projektet her.

 

Senest opdateret den

16. november 2017

af

Læs også

30.01.18
Læring i virkeligheden
Praksisnære undervisningsnetværk til styrkelse af folkeskoleelevers interesse for klima og naturfag
12.09.16
Nørrebro Park Skole (København)
Aktiv matematik - Nørrebro Park Skole har i samarbejde med Københavns Universitet sat fokus på, hvordan bevægelse kan være med til at fremme...