2. plads: Holbergskolen, Københavns Kommune

2. plads: Holbergskolen, Københavns Kommune

Holbergskolen vinder 2. pladsen for deres 3-dimensinelle inklusionsarbejde i projektet KÆMP og datterprojekterne ThumbsUp og Sprograketten.

De tre dimensioner er barnet, familien og medarbejderteamet, og Holbergskolen gør sig især bemærket ved at insistere på og opnå gode resultater ved at inddrage og arbejde med barnets familie. I det første, store projekt, KÆMP, er der hjemmebesøg med vejledende samtaler og løbende støtte i dagligdagen. I ThumbsUp og Sprograketten er der kursusaftentener til forældrene. Men først og sidst gør Holbergskolen sig umage, baserer sig på viden og holder fast i barnets ret til en trivselsfyldt hverdag ikke bare i klassen og i frikvarteret, men også i hjemmet.

Læs mere om projektet her.

 

Senest opdateret den

16. november 2017

af

Læs også

05.08.16
Skoleudvikling i Israel
The Green Wall Vertical Garden Bottle System is an educational project designed to promote sustainability awareness.
23.08.16
Tørring Skole
LP-modellen i en ny kontekst -Tørring skole indfører med modellen en systematik omkring forebyggelse og reducering af lærings- og...